2011. március 25.

Díj

Megtisztelő elismerést fújt felém a bloggerek szele, miszerint Anni többek között rám is gondolt a Kreatív Blogger vándordíj kiosztásakor. Nagyon meglepődtem & bizony mérhetetlenül örültem! Nem is igazán a díjnak, hanem annak az elismerésnek, aminek Édesanyám ezzel a lépéssel írásban is hangot adott! :) Valahol az ember minden tettével a szüleinek szeretne bizonyítani, így a tőlük kapott dícséret szinte mindent felülmúl! Így vagyok most ezzel én is... :)

DE, én most megtörném a hagyományt... Ahogy jöttömben-mentemben látom, csak úgy záporoznak a díjak a bloggerek között, szinte nem is találni olyan blogot, mely még nem kapott valamilyen elismerést. Ami önmagában nem baj, de engedjétek meg, hogy én ezt a díjat most ne 7 konkrét személynek adjam tovább, hanem az összes gasztrobloggernek, aki hétről hétre klaviatúrát ragad & megörvendezteti magát illetve a nagyközönséget jobbnál jobb receptjeivel!!!

Köszönöm!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése