2011. február 3.

Nincs itthon a macska, cincognak az egerek...

Emberem céges ügyben 3 napot tölt távol kis otthonunktól, így kihasználva az alkalmat süteményt sütök!! :) Tekintettel arra, hogy nem kimondottan süti párti a Fiatalember, viszonylag ritkán kerül az asztalra házi édesség (vagy legalábbis ahhoz képest ritkán, amennyiszer én szeretném, nyami...), mert ha sütök, akkor azt egyedül "kell" megennem. Ami ugyan nekem nem jelent problémát, de a nadrágjaimnak annál inkább.
Mivel a sarki "Tejes nénim"-nél sikerült vennem finom házi túrót, joghurt pedig még árválkodott a hűtőben, most az egyik legújabb kedvencemre esett a választás: Túrós-joghurtos morzsaszelet lesz a reggelim, ebédem, vacsorám!
A receptet Annitól kölcsönöztem, aki nem mellesleg Édesanyám & bizony sok jó receptet hagyományozott már rám. Remélem ezekből egyre több lát majd napvilágot a blogján is!
Egy hátránya van a sütinek, mégpedig, hogy "bögrés", jelen esetben "csészés". Ezekkel a receptekkel én mindig bajban vagyok, valahogy soha nem sikerülnek igazán jól. Ez a süti viszont még így "csészésen" is hihetetlen finom lett!! Azért a biztonság kedvéért a csészényi adagokat lemértem, és végül mérlegeltem a hozzávalókat, biztos, ami biztos...  :) Ha esetleg valakinek szintén furunkulusai vannak ezen a téren, akkor 1 csésze liszt = kb 125gr, 1 csésze kristálycukor = kb 180gr. Nekem így megnyugtatóbb.


PS: Ha esetleg Emberem ide tévedne, akkor jelentem csak fél adagot sütöttem...  :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése