2011. február 4.

1 főre is lehet főzni

Tekintettel arra, hogy Emberem (most már rá ragad ez a kifejezés...  :) ) kissé válogatós - vagy szebben fogalmazva: meggondolja, hogy mit eszik meg - nálunk bizony a brokkoli sem kerülhet a családi asztalra. Pedig én kimondottam szeretem! Így mivel pár napra kislányunkkal (továbbiakban PP) kettesben maradtunk, úgy döntöttem kitöltöm a brokkoli hiány okozta űrt a pocakomban & Tejszínes sült brokkolit ebédelek. Mielőtt szó érné a ház elejét, PP még csak most tölti be az 5. hónapot, ezért készül csak 1 főre az étel! :)

   Hozzávalók (1 főre):
   - 20 dkg brokkoli
   - 1 tojás
   - 1,5 dl tejszín
   - 5 gr parmezán
   - 5 dkg reszelt sajt
   - só, bors

   Elkészítés:
   A brokkolit néhány perc alatt előpárolom, majd tűzálló tálba teszem. A felvert tojáshoz hozzákeverem a tejszínt, a parmezánt & sózom, borsozom, majd az egészet a brokkolikra öntöm, megszórom reszelt sajttal és forró sütőben készre sütöm. Nálam ez 200C-on (légkeveréssel 180C) kb 25 perc.
Ha éppen nincs elég brokkoli itthon, akkor karfiollal egészítem ki, úgy is nagyon finom.

Egészségünkre!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése